Avatar billede xpenzif Nybegynder
10. maj 2012 - 15:28 Der er 7 kommentarer

Automatisk login

Hej Eksperter.
Jeg har for nyligt fået et program på mit arbejde som skal hjælpe mig med at flytte nogle data rundt helt automatisk.
Det eneste "problem" med dette program er at jeg skal logge ind hver gang det starter, der er ingen mulighed for autologin.

Findes der et program som kan "autofill" brugernavn og password i et andet windowsprogram?

Håber virkelig i kan hjælpe, da det vil gøre min hverdag meget nemmere.

På forhånd tak og god dag. :)
Avatar billede supertekst Ekspert
10. maj 2012 - 15:35 #1
Hvad er det for et program?
10. maj 2012 - 16:13 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, , ... ?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2012 - 17:11 #3
du kan godt sende tastanslag afsted med fx vbs (fx starte lommeregner og få lagt et par tal sammen), så det skulle da kunne lade sig gøre på en login.
http://www.pctools.com/guides/scripting/detail/149/?act=reference
Avatar billede Hans Mester
10. maj 2012 - 17:43 #4
Inden du installerer alt for meget, så undersøg lige om det er tilladt. Det er et personligt login. Sikkerhedsmæssigt er det ikke sikkert du må.
Avatar billede xpenzif Nybegynder
10. maj 2012 - 18:59 #5
Hej igen. Beklager manglende Info.
Jeg kører Windows xp. Det er ikke noget problem sikkerhedsmæssigt.
Avatar billede supertekst Ekspert
10. maj 2012 - 19:10 #6
#1 ?
Avatar billede jjam Juniormester
10. maj 2012 - 19:39 #7