Avatar billede PEBM Praktikant
04. maj 2012 - 16:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rotation af billede 90 grader

Hvordan får jeg mit billede til at rotere 90 180 270 med uret(clockwise)i stedet for tilfældigt(random)?

<script type="text/javascript" src="js/rotateimage.js"></script>

Mit rotateimage ser sådan ud: js/

function changeImage(createLoop, no){
  var imageCount = 4;
var seconds = 1;
  //get the element
  var img = document.getElementById("rotatingImage"+no);
    //set the Image1 location to a random Image1 from 0 to Image1Count
img.src = "tal/Image"+no+"_" + parseInt(Math.random()*imageCount) + ".jpg";
                  //setTimeout call function at time from now in MS
if(createLoop){            setTimeout("changeImage"+no+"(true)", seconds * 1000);
      }    }
function start(){        for(i=1;i<10;i++){            changeImage(false,i);
      }    }
Avatar billede PEBM Praktikant
24. juni 2012 - 10:13 #1
Jeg har fundet en løsning.
Avatar billede NielsErikP Mester
24. juni 2012 - 23:51 #2
Hej...

Nå.. Det var da fint... Kunne du tænke dig at dele løsningen for andre med samme problem??