Avatar billede Mbweb Nybegynder
04. maj 2012 - 11:48 Der er 7 kommentarer

Feedback til Webshop

Hej alle sammen - Håber I har det godt!

Mit team og jeg har designet en webshop til en gårdbutik.

Gårdbutikken sælger: Møbler i fransk landstil. Stort udvalg af brugskunst og møbler inde for den charmende landstil.

Det ville glæde mig hvis I ville bruge lidt tid på at give jeres mening angående designet samt farvetema:)

http://vivaweb48081.srv103.webshopdemo.net/

Håber jeg høre fra jer!

Med Venlig Hilsen Marck
Avatar billede tobrukDk Novice
04. maj 2012 - 12:45 #1
Husk at give en title!!!!!

Den siger mig intet da jeg synes det er for kedelig farve farvel! og det bliver alt alt alt for lyst i min øjne.

det er også meget grimt at du laver sådan at brugskunst... det er lidt for grimt dags i min øjne

jeg synes godt at i kunne skrive lidt mere om jer selv ;)

og menu hvor man holder musen over et eller andet synes jeg godt at i kunne lave om til blå så den kommer væk fra den hvid farve!
Avatar billede Mbweb Nybegynder
04. maj 2012 - 13:50 #2
Det er også kun selv designet jeg gerne ville høre folk om, ikke så meget angående tekst det vi slet ikke har kigget på det endnu. Men jeg vil tage det til mig det som du har sagt om farverne og det med musen.

Tak fordi du tog dig tid :)
Avatar billede Mbweb Nybegynder
04. maj 2012 - 13:50 #3
Det er også kun selv designet jeg gerne ville høre folk om, ikke så meget angående tekst det vi slet ikke har kigget på det endnu. Men jeg vil tage det til mig det som du har sagt om farverne og det med musen.

Tak fordi du tog dig tid :)
Avatar billede tobrukDk Novice
05. maj 2012 - 13:40 #4
Jeg har sidde og tænkt lidt over om du skulle lave en anden background så det i midten kommer frem på en eller anden måde :)

Lige et svar til dig !
Avatar billede mikaelch Novice
11. maj 2012 - 22:11 #5
jeg ville sætte google plus på siden

kontaktformular på kontakt siden så er der lettere at kontakte dig
Avatar billede The_Buzz Novice
27. maj 2012 - 08:29 #6
Hej Mbweb :)

Jeg har netop for to uger siden ansat en markedsføringsøkonom med speciale i online reklame

Hun er super god til at gennemgå en side step for step og udpege åbenlyse fejl, det er ikke kun reklame - men også hvordan du som webmaster får mest ud af dine besøgende, får dem til at se mange sider, eller får dem til at klikke mere på dine reklamer (eller får mere ud af dine egne reklamer hvis du reklamerer).
Du kan læse lidt mere om det på hendes indtil videre lidt sparsomme hjemmeside på http://pr.modified.dk/freelance_kompetancer.pro og hendes biografi på http://pr.modified.dk/freelance_biografi.pro

Kort fortalt er det efter min mening, en anden ting at få folk fra et forum til at komme med feedback på en side - som at få en person med en decideret uddannelse i det til at lave en sides analyse og komme med forslag forklare hvordan folk vil reagere overfor ens side...

Personligt har hun faktisk allerede næsten fordoblet mine besøgende til mine annoncører på www.LottoStat.dk