Avatar billede friiiiis Novice
02. maj 2012 - 19:21 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Component der understøtter billede ind i dokument

Hej,

Hvilken component (gerne en der koster penge) vil I anbefale hvis jeg skal lave et dokument (svarende til TMemo eller RichEdit) hvor jeg kan sætte et billede ind i? Komponenten må MEGET gerne understøtte PDF, så jeg kan hive en PDF fil ud bagefter...

Jeg synes ikke rigtigt det fungere at sætte et billede ind i RichEdit...

Jeg skal lave noget en afrapporting fra en database og samtidig sætte nogle billeder af en graf ind i rapporten - det er det jeg skal bruge componenten til.

Hvis ovenstående ikke giver mening så sig til, så skal jeg forsøge at gøre det tydligere ;-)
Avatar billede stone Forsker
02. maj 2012 - 22:55 #1
Her et par componenter

http://www.kandu.dk/spg5131.aspx
Avatar billede friiiiis Novice
03. maj 2012 - 21:32 #2
Syn's altså det er noget skrammel... er der ikke noget bedre...?? gerne noget der koster penge...??

og så i øvrigt gerne med EKSEMPLER så man fatter hvad der sker (jeg får flere kompileringsfejl i de komponenter som du henviser til på www.kandu.dk...)
Avatar billede stone Forsker
05. maj 2012 - 01:07 #3
Her lige en anden mulighed som koster 330$ for 1 bruger licens.

http://www.trichview.com/delphi-richedit.html
Avatar billede vallemanden Nybegynder
06. maj 2012 - 13:53 #4
http://www.wpcubed.com/products/wptools/index.htm
det bedste ved den er at den også understøtter HTML
Avatar billede friiiiis Novice
06. maj 2012 - 22:21 #5
Stone: Skive et svar, så får du og Vallemanden hver 50 point...
Avatar billede stone Forsker
07. maj 2012 - 01:52 #6
svar