Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2012 - 18:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows mail.

Hej eksperten!

Jeg har idag skulle finde de fine mails på en bærbar der er gået i stykker, og der skulle bruges nogle mails der fra.
men da jeg så indsætter alle filerne som under mappe "Local Folders" i windows mail, og sætter den ind, vil den connecte til de "emails adresser," men det er jeg lige glad med da jeg bare vil skal se nogle af de mails der gemmer sig i de filer. kan jeg ikke få lov til? nogle der kan hjælpe?

Tak på forhånd :)
Avatar billede pstidsen Novice
01. maj 2012 - 19:08 #1
Er ret sikker på at det skal være samme version af programmerne. Altså hvis dine mails er fra Wnidows Live Mail i Windows 7, så duer det ikke i Windows Vista.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2012 - 23:49 #2
Er løst, og filerne kom fra en Vista, og sat over på win7.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2012 - 23:49 #3
Jeg lukker.
Avatar billede pstidsen Novice
03. maj 2012 - 23:54 #4
Hvordan blev det løst?