Avatar billede Falck001 Nybegynder
29. april 2012 - 14:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007

Jeg kan sende post men ikke modtage post.
Jeg har en tdc-webmail hvor mails ligger som de skal. Når jeg henter mails via. Outlook fjernes mails godt nok fra tdc-webmail men de kommer ind i Outlook. Jeg kører via Energimidt's net.
/Jørgen
29. april 2012 - 14:16 #1
Velkommen til E. ...

Kigger du i rigtig (under)mappe [Indbakke] i Outlook ?

Hvis du kigger i [Indbakke] er der så noget som helst ?
Avatar billede garant11 Nybegynder
29. april 2012 - 14:27 #2
Jeg tror at dine mails er blandet sammen, altså ikke sat op ordenligt.

Prøv at kigge her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

Og: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?dogtag=p_help_bb_mail_web

Så tror jeg dit problem bliver løst. :-)
Avatar billede Falck001 Nybegynder
29. april 2012 - 14:57 #3
<karise_larry> Der er intet i mappen 'Indbakke'. Jeg kan se at den henter mails nederst i højre hjørne.

<garant11> de to link hjælper ikke så meget da jeg har en e-konto oprettet.
29. april 2012 - 15:16 #4
... kig evt. i alle andre (under)mapper ?

Undervejs i opsætningen http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6427
kan du vælge [Test kontoindstillinger] - så bliver der sendt en Microsoft 'testmail' ud i verden og tilbage til din [Indbakke] ...
Avatar billede Falck001 Nybegynder
29. april 2012 - 15:47 #5
jeg kan godt sende denne test ud i verden og den ligger også på min web-mail men den kommer aldrig tilbage i min indbakke.
Avatar billede Falck001 Nybegynder
29. april 2012 - 19:16 #6
Jeg kan se at mail hentes til mappen 'private mapper(1).pst'
Jeg ved så ikke hvorfor jeg ikke kan se dem i min indbakke.
29. april 2012 - 20:02 #7
...Jeg kan se at mail hentes til mappen 'private mapper(1).pst'
...
- hvordan kan du se det ???
29. april 2012 - 20:03 #8
Hov - er det en total NYOPSAT Outlook/Konto ?

Har du 'fedtet' med [Regler] ?
Avatar billede Falck001 Nybegynder
29. april 2012 - 20:39 #9
Jeg kan se det i opsætningen af den e-konto jeg har oprettet.
Endvidere kan jeg finde mappen via stifinder.
Det er en nyopsat konto på denne maskine.
Avatar billede Falck001 Nybegynder
04. maj 2012 - 01:39 #10
Jeg har slettet den gamle profil og oprettet en  ny og nu kommer mine poster ind i rigtig indbakke.