Avatar billede hannele Novice
28. april 2012 - 16:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billedet vender på hovedet.

Billedet på mit indbyggede webcam vender på hovedet. Jeg har skiftet fra windows 7 til xp. Det er en asus 501e. Det er måske noget med drivere, men jeg kan ikke finde ud af hvordan. Er der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede Six Nybegynder
28. april 2012 - 18:04 #1
Prøv at kigge i den tråd her:

http://vip.asus.com/forum/view.aspx?board_id=3&model=W7J&id=20070912152106953&page=1&SLanguage=en-us

Der er forskellige løsningsforslag
Avatar billede hannele Novice
29. april 2012 - 16:47 #2
nej et er ikke brugbart for mig. Jeg kan ikke forstå og bruge de mange løsninger, og slet ikke på engelsk.
Avatar billede Six Nybegynder
29. april 2012 - 17:32 #3
Det skulle i øvrigt ikke have været et svar - men en kommentar.

De skriver noget om at der skal være en ting der har med med dit webcam at gøre i systray(Nede i venstre hjørne ved uret) Hvor du kan vælge Video Capture Filter - og derinde skulle der være en mulighed der hedder "Flip Image"
Avatar billede hannele Novice
01. maj 2012 - 15:46 #4
Hej så er prolemet løst. Jeg havde en formodning om, at det var en ny driver der skulle til. Så jeg ringede til Asus support. Og fik både installeret programmet LifeFrame som jeg havde mistet.
Og en ny driver. Jeg fandt det hele her: http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=K50IE&p=3&s=188&os=17&hashedid=W85E2qRnJ52pnZwM
under Utilities lå alle de programmer man kunne ønske sig til asus. Og under camera var det driver nr. 2: azurwave camera driver. klik på global - pak den ud - læg den på skrivebordet - find filen PNPINST og installer den - genstart computeren - og så virkede det. Meget venlig og forståelig support hos asus. Tak fordi du prøvede at hjælpe fjappe.
Avatar billede Six Nybegynder
01. maj 2012 - 15:53 #5
Ingen årsag :) Godt du fik det løst - husk at lukke spørgsmålet.

Læg et svar og accepter dit eget :)
Avatar billede hannele Novice
01. maj 2012 - 18:58 #6
ok