Avatar billede Helbo-DK Juniormester
27. april 2012 - 08:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win 7 vil ikke lukke ned

Hej Eksperter

Har et problem:

Når jeg forsøger at lukke Windows 7 ned, står den bare og kører ved "Windows shuts down", og videre kommer den ikke. Man er altså nød til at holde power-knappen inde på computeren.

Nogen der har en løsning?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. april 2012 - 09:37 #2
Kan være et af de programmer/tjenester der starter sammen med Windows der "hænger" under nedlukning.
Man kan i nogle tilfælde se om det skulle være tilfældet ved at besøge logbogen og kigge der. I fejl meddelelsen kan stå "application hang" (eller noget lignende).
En geninstallation af nævnte program løser de fleste gange problemet.
I xp (som jeg sidder ved her) der højre klikker man på Computer og vælger egenskaber-administrer-logbog.
Det fungerer sikkert på ca samme måde i win 7.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
10. juni 2012 - 16:36 #3
Jeg beklager den sene opdatering, men har ikke været ved pc'en i noget tid. Jeg prøver Jeres løsninger og vender stærkt tilbage.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
07. oktober 2012 - 11:18 #4
Desværre, stadig ingen løsning. Lukker spørgsmål.