Avatar billede Benjii08 Nybegynder
26. april 2012 - 20:04 Der er 4 kommentarer

Manglende lyd i høretelefoner!

Hvordan kan det være at der ingen lyd er i mine høretelefoner når jeg sætter dem i min bærbare pc?.Har 3 indgange i fronten,1 til høretelefoner,1 til mikrofon & et line out (tror jeg).
Lydkort er realtek,pc'en Fujitsu siemens amilo.Har windows vista.

Computerens højtalere virker glimrende,bare ingen lyd i mine nye fine hørebøffer..WHY!!!

Lydkortet er up to date..

Kan heller ikke se mine høretelefoner bliver registreret på computeren,de figurere ingen steder i indstillinger for lyd!!.

Nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2012 - 21:42 #1
Se om du kan finde og rette noget her i kontrolpanelet.
http://gratisupload.dk/vis_billede/678446/
Avatar billede pstidsen Novice
26. april 2012 - 22:03 #2
Ind i Kontrolpanel og klik på Lyd. Se om dine hørebøffer er standard. Det var problemet med mine (som er USB. Tror der er en betydningsfuld forskel her, men prøv alligevel).
Avatar billede kjeldsted Novice
26. april 2012 - 23:20 #3
Og bare lige for en god ordens skyld. Du har vel testet disse bøffer i en anden enhed, for at udelukke at det er bøfferne den er gal med?
Avatar billede kjeldsted Novice
30. juli 2012 - 18:08 #4
Og er det ved at være på tide at få lukket denne tråd?