Avatar billede klausa Juniormester
26. april 2012 - 10:44 Der er 1 løsning

Meddelelsen ikke leveret - Sikkerhedspolitik

Hej
Er der nogle der kan hjælpe:
Jeg deltager i et kursus, hvor vi får tilsendt noget materiale pr e-mail. jeg har før kunne modtage materialet, men nu kan jeg pludselig ikke modtage noget materiale mere.
Kursus lederen har sendt mig den fejlmeddelelse han får, når han prøver at sende materialet til mig:
"
Meddelelsen blev ikke leveret pga. sikkerhedspolitikker. Microsoft Exchange forsøger ikke at levere meddelelsen igen. Oplys systemadministratoren om følgende fejlbeskrivelse.

Følgende organisation afviste meddelelsen: mx1.emailsrvr.com.
"
- Det er muligt for ham at udsende materialet til andre
- Jeg kan modtaget materialet fra andre (som bruger hotmail)
- Jeg bruger også selv hotmail
- jeg kører Windows 7 (SP1)
- mx1.emailsrvr.com er en internetadresse (98.129.184.131)

Ligger fejlen i min PC, i afsenderens PC eller i cyberspace?

mvh
Klaus
Avatar billede klausa Juniormester
02. maj 2012 - 11:18 #1
Da det har været småt med svar og da kurset snart slutter, vil jeg lukke sagen.
Jeg har valgt en mere pragmatisk løsning med at lade en af de andre på holdet videresende noterne til mig.
mvh
klaus