Avatar billede Laereren Nybegynder
24. april 2012 - 07:41 Der er 3 kommentarer

App programmer søges

Hej

Jeg søger en programmer som kan lave selve programmeringen af et simpelt undervisningsspil til iPad for mig. Der er tale om en platform med 3 forskellige spilleflader (sortere, matche eller sammensætte) men med samme bagvedliggende muligheder for lærere/forældre. Det skal laves så brugeren selv kan indsætte billeder, tekst og lyd og dele sine ændringer med andre via dropbox. Jeg har brug for at du programmerer, jeg indsætter billeder, tekst og lyd. Send mig en mail med info om dig selv og dine kompetencer hvis du er interesseret i opgaven, så jeg kan fortælle mere og du kan give tilbud på en pris.

Mvh Birthe
Birthe@osterbye.dk
Avatar billede jensenjs Juniormester
24. april 2012 - 10:58 #1
Dette er ikke ment som en politisk korrekt tale, blot et godt råd :)

programmer lyder forkert, jeg troede du søgte app programmer, altså små programmer du kunne bruge.
Men du skulle altså bruge en programmør.

Jeg taler mange forskellige sprog, Dansk, Engelsk, Svensk, Kinesisk
Og jeg har selv et hyr med ikke at blande det hele sammen.
Jeg har stået og talt med en gruppe englændere og pludselig ser de helt forkerte ud, jeg var kommet til at sige noget på kinesisk, midt i en sætning.

Jeg ved godt at man ynder at blande engelske og danske ord sammen.
Det er også helt (OK)men når det kan misforstås kan det gå galt.
Avatar billede Laereren Nybegynder
24. april 2012 - 11:24 #2
Du har helt ret! Der skulle have stået programmør, men den automatiske stavekontrol på iPad var slået til og jeg var ikke opmærksom på at den havde rettet i mit indlæg. Ved du om jeg kan rette det efterfølgende?
Avatar billede jensenjs Juniormester
24. april 2012 - 14:38 #3
Det kan du desværre ikke, det gør i sidste ende heller ikke noget, man opdager det jo når man ser på spørgsmålet.