Avatar billede mik28 Seniormester
22. april 2012 - 06:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Thunderbird (Imap)

Hej Eksperter

Hvordan markerer jeg en mail som ulæst? Jeg sad med min bærebare i går og opdaterede mails. Det resulterede i at de forsvandt fra mine andre maskiner. Jeg vil gerne have dem gendannet. Hvordan gør det det. Jeg tror som sagt at det er fordi jeg markerede dem som læst på min bærbare.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. april 2012 - 10:25 #1
det er ikke det, der gør, at de forsvinder. Men højreklik og vælg Marker / Som ulæst.
Avatar billede jensenjs Juniormester
22. april 2012 - 11:33 #2
Nu sidder jeg med Thunderbird portable.
her kan du klikke på View - folders - og vælge all
Avatar billede Wally1973 Praktikant
22. april 2012 - 12:50 #3
Enten er din Thunderbird sat op til POP3 istedet for IMAP og så har maskinen faktisk hentet mailsne ned på din bærbare og slettet dem fra serveren af eller også har du sat et filter på dine andre mail-klienter.
Avatar billede mik28 Seniormester
20. maj 2012 - 09:38 #4
Min bærebare var sat op til pop3 så den har hentet det hele ned og slettet det fra serveren. Hvordan får jeg det hele tilbage igen. Jeg har taget en kopi af Inbox med MozBackup men er ligt bekymret over at restore fordi jeg er i tvivl om jeg så mister hvad der er i de andre mapper.
Avatar billede jensenjs Juniormester
21. maj 2012 - 11:03 #5
Jeg har lige set på min Thunderbird portable.
Har du prøvet
View / Threads / All
Avatar billede mik28 Seniormester
10. september 2012 - 12:04 #6
Lægger I nogle svar så jeg kan lukke
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 18:29 #7
svar