Avatar billede danny-mikrofon Nybegynder
21. april 2012 - 22:36 Der er 4 kommentarer

Tv Lyd problem

Jeg har lige set Film på mit Tv med Hdmi indgang og Uden lyd på mit tv lyden gik gennem min computer med billede på skærmen, mit Tv er et Phillips 42' fladskærm og efter jeg har taget Hdmi stikket ud af tv'et så er lyden blevet forvranget og meget udtydelig hvad kan dette skyldes?
Avatar billede hemberg Forsker
21. april 2012 - 22:44 #1
Hvilken modelnummer er det. Vi har selv et 42" philips og der har også været problemer med blandt andet skift til og fra HDMI.

En firmware opdatering fra philips hjemmeside klarede problemet. Man bør holde sig jævnligt opdateret på hjemmeside de der hele tiden kommer rettelser.
Avatar billede tiger_dk Mester
21. april 2012 - 22:44 #2
er der et DVI stik bag i TV'et ?
Avatar billede danny-mikrofon Nybegynder
21. april 2012 - 22:54 #3
Nej det er der ikke..
Avatar billede danny-mikrofon Nybegynder
21. april 2012 - 23:01 #4
Jeg trak strømstikket ud og satte det i igen og nu virker det sku :)