Avatar billede buls Seniormester
20. april 2012 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows live mail

Hej. Kan nogle hjælpe med dette. Jeg har oprette en gmail konto og den virker fint. Nu vil jeg gerne have at når jeg får en mail på min gmail,skal den også kunne fås på windows live mail. Jeg har prøve alt ( tror jeg )men kan ikke få dem over på w.l.m. Hvordan gør jeg dette  ????

buls
Avatar billede buls Seniormester
20. april 2012 - 20:46 #2
Hej. Nu har jeg sat den op. Når jeg har skrevet en mail i w.l.m og sendt den og prøver at hendte den i w.l.m kommer den og siger " KONTROLLERER OM DER ER NYE MEDDELSER PÅ WORK - BREVHOVEDER HENTET : 0 " hvad nu  ??

buls
Avatar billede vejmand Juniormester
20. april 2012 - 20:57 #3
Ikke helt forstået?
Er det en mail du har sendt til dig selv?
Hvis ja, kan du så se den på din g-mail, men ikke Windows Live mail?
Avatar billede buls Seniormester
20. april 2012 - 21:30 #4
Hej igen.  Så virker det.  Tak for hjælpen.

buls

Send lige et svar,så du kan få dine point
Avatar billede vejmand Juniormester
20. april 2012 - 21:37 #5
Velbekomme, svar kommer her.  :-)