Avatar billede Loek Nybegynder
18. april 2012 - 16:33 Der er 1 løsning

Forsvundet kartotek i Windows Live Mail 2011

Efter en opdatering fra Windows Live (m genstart) kan jeg ikke se mit adressekartotek længere. Heller ikke, hvis jeg begynder at skrive et par bogstaver, kommer der ikke nogen forslag.
Opdateringen trådte frem fra bundlinien og så troværdig ud, men...?
Kan man "komme bagind" til adressefilerne, - skal jeg genindstallere programmet, eller har nogen et godt forslag
Med venlig hilsen

(Windows 7, 64bit)
Avatar billede Loek Nybegynder
18. april 2012 - 20:33 #1
Tankerne kørte, og det lykkedes mig at rette fejlen ved at foretage en systemgendannelse fra dagen før den famøse opdatering fandt sted. Så nu er alt ok!