Avatar billede MrH88 Nybegynder
18. april 2012 - 11:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Genkendelse/initial tilføjelse på læst e-mail

Hej alle eksperter

Jeg sidder i en mindre supportafdeling hvor vi alle læser den samme mail. Denne er sat op som Imap-server i 2xOutlook 2010 og 1x2007.

Det kan ske at der er en mail der bliver overset og at svartiden derfor er uacceptable. For at undgå dette ønsker jeg at få en eller anden form for genkendelse på en mail når den er læst så jeg ved at den er under behandling. Jeg tænker en farve, initialer, navn eller lign. så man kan se hvem der har den pågældende sag og hvem man skal dunke i hovedet :) At den bare er læst, er derfor ikke nok.

Er dette overhovedet muligt i Outlook, eller skal man have en speciel software for at det kan lade sig gøre? Jeg håber ovenstående giver mening.

Med venlig hilsen,
Chris Hansen
www.smd.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
18. april 2012 - 17:25 #1
Man kunne evt. flytte den til en anden mappe.
Avatar billede MrH88 Nybegynder
18. april 2012 - 19:23 #2
Den mulighed har også været oppe at vende, og det kan blive løsningen med mindre nogle af førstnævnte ting er muligt.
Avatar billede supertekst Ekspert
18. april 2012 - 22:35 #3
Hvad så med tildeling af en kategori - f.eks. m/Grøn farve?
Avatar billede MrH88 Nybegynder
19. april 2012 - 09:51 #4
Jeg har forsøgt mig med kategorier og forskellige farver, men det kan kun ses på min egen computer og ikke de resterende to..
Avatar billede supertekst Ekspert
19. april 2012 - 10:13 #5
Alternativ:

Overføres automatisk til fælles mappe - og samtidigt "logges" i et fælles regneark. Dette vil give nogle "signalmuligheder", evt. i kombination med VBA.
Avatar billede MrH88 Nybegynder
19. april 2012 - 11:09 #6
Tak for dit svar. Det vil jeg prøve at arbejde lidt med.

Jeg lukker sagen her.
Avatar billede MrH88 Nybegynder
19. april 2012 - 11:17 #7
Tak for dit svar. Det vil jeg prøve at arbejde lidt med.

Jeg lukker sagen her.
Avatar billede supertekst Ekspert
19. april 2012 - 11:19 #8
Selv tak..