Avatar billede SuneKeller Nybegynder
18. april 2012 - 11:27 Der er 1 kommentar

Summen fra PC, til trods for mikrofon er slået og pillet fra.

Hej eksperten!
Sidste uge begyndte min pc på mærkelig vis af afspille lyden fra min mikrofon ud i højtalerne. Jeg forsøgte naturligvis at gå ind under mine lyd-indstillinger for at se om mikrofonen var sluttet til. Det var den ikke - Og selvom jeg faktisk gik ind og disablet den, forsatte den stadig med at afspille lyden fra min indbyggede mikrofon i computeren. (http://i.ole.im/img/a1xkzx.png)

Jeg blev naturligvis træt af det, da høje lyde som musik og lign. fik højtaleren og mikrofon til at gå i selvsving med en højere og højere piv-tone, så jeg valgte at skille min skærm af, for at rent fysisk klippe kablet til mikrofonen i håb om det ville hjælpe.
Men nu har jeg bare en træls summen i computeren, som ikke blot er i højtalerne, men også når til tilslutter headset, forstærker eller lign. via jackstick eller endda også eksternt lydkort.

Min bærbar er en ASUS UL30V med Windows 7

Håber nogle kan hjælpe mig med det her mystiske problem.
På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2012 - 15:00 #1
du kan slå den fra via Fn F8