Avatar billede smartguy101 Juniormester
15. april 2012 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Start sidetal på side 3

Hej,
Er det muligt i Microsoft Office 2010 (Word), at starte sidetallene på side 3? Jeg kender godt tricket med at lave en "speciel første side", så man først tæller fra side 2, men nu skal jeg bruge side 3 :-)

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. april 2012 - 21:17 #1
Avatar billede smartguy101 Juniormester
15. april 2012 - 21:45 #2
Ok, har prøvet at følge guiden, men det giver ikke rigtig noget...
Avatar billede vejmand Juniormester
15. april 2012 - 21:54 #3
Så har du sikkert gjort det forkert.

Kan du beskrive hvad du gør, og hvor det går galt?
Avatar billede smartguy101 Juniormester
30. april 2012 - 10:22 #4
Fandt ud af det med ovenstående manual. Eftersom I ikke har 'svaret', men bare kommenteret, går jeg ikke ud fra I ønsker point.

Men tak for det.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. april 2012 - 12:52 #5
Velbekomme. Til en anden gang, husk at be om "Svar" hvis løsningen kunne bruges. Det er den normale fremgangsmåde herinde.  :-)