Avatar billede fast75 Nybegynder
14. april 2012 - 19:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd driver skifter til 24 bit af sig selv...

Hej.
Jeg har et m-audio fasttrack Pro USB lydkort kørende på en Windows 7 bærbar. Den skifter selv over til at køre 24 bit selvom jeg skifter den på 16 bit. Hvis den så spillede når den kørte 24 bit, var der ingen problem, men det siger ingenting når den skifter over. Den gør den konsekvent når pc'en har været slukket, men den gør det også engang imellem midt i det hele. Pc og lydkort bruges til lydafvikling på en teaterforestilling, og det er altså lidt skidt når den gør det midt i forestillingen...

Håber der er nogen der kan hjælpe

Kim
Avatar billede Blandy Praktikant
16. april 2012 - 11:52 #1
Har du opdateret til den nyeste driver?
Avatar billede fast75 Nybegynder
16. april 2012 - 12:52 #2
Ja det er nyeste.

Kan lige som bonus info melde at det ikke er ASIO driveren jeg bruger. I kontrolpanelet for lydkortet er der valgt 16 bit - det er i windows lyd indstillingerne at problemet opstår...
Avatar billede fast75 Nybegynder
17. april 2012 - 20:23 #4
Ja
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2012 - 00:05 #5
prøv og kik i Kontrolpanel\Hardware og lyd
Avatar billede fast75 Nybegynder
12. august 2012 - 07:46 #6
Har stadig ikke fundet en løsning, men nu gider jeg ikke flere mails om dette spørgsmål.
Som et sent svar til rasmus64745, så har jeg så rigelig kigget i kontrolpanel/ hardware og lyd, det skete der ikke så meget ved.