Avatar billede Slettet bruger
14. april 2012 - 11:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

pxe boot via SANDeploy

hej eksperter  jeg har en SANDeploy  server som jeg vil boote fra  MEN hvordan booter jeg win xp elle win 7 fra  SANDeploy  ???  vil pxe boot ? i bius ?

er  der en Guide ??
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2012 - 11:33 #1
på nettet
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. april 2012 - 12:14 #2
Hvad har du bagved af storage? Kan du køre iSCSI?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. april 2012 - 12:18 #3
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2012 - 12:45 #4
hej CRKrogh jeg har programmet /server MEN jeg  ved  ikke hgvordan jeg botter  F.EKS.  win xp eller win vista eller win7  på  via SANDeploy (pxe boot ) ??

http://billedeupload.dk/images/BtbCd.png

jeg vil gerne kunne bootte et os via pxe via SANDeploy serveren
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2012 - 23:18 #5
luk