Avatar billede Magnus71 Nybegynder
11. april 2012 - 18:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Google chrome fryser

Hej. Jeg har for nylig fået et problem. Mit Google Chrome fryser nogle gange. For det meste er det på facebook hvor siden går i stå, jeg kan godt åbne en ny fane og køre  videre med og også lukke den gamle, men det er ret træls! - Det er meget forskelligt hvornår det sker, det kan være lige i starten eller efter et stykke tid, det sker også nogle gange lige efter hinanden.

Jeg har prøvet af afinstallere google chrome og også kørt en rensning med ccleaner.

Nogle der har nogle forslag? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2012 - 19:15 #1
Prøv at afinstallere den med denne her:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
hent freeware version.
Kan tænkes at selvom du afinstallerer og geninstallerer den, at du ikke får fjernet det hele, og den derved falder tilbage i den samme installation du reelt havde.
Revo rydder nemlig også op i registrering, og fjerner oplysningerne her bedre end CCleaner gør.
Avatar billede Calle5463 Forsker
11. april 2012 - 20:05 #2
Min kone klager over ca. det samme, det er så bare IE. Er det samme løsning?
11. april 2012 - 20:20 #3
<Calle5463>: Nej - IE er jo en fast del af systemet ... du bør oprette din egen tråd ... og med liiiiidt mere info...
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2012 - 20:28 #4
Det kan ikke være jeres internet der falder ud, så det ser ud som den fryser?
Avatar billede Calle5463 Forsker
11. april 2012 - 20:36 #5
#3 - det var tilfældigt jeg lige så denne tråd
#4 - det kan jeg ikke tro omkring min kones oplevelser - jeg oplever ingen "klumper i strømmen" på min pc.

Tror det har noget at gøre med de/det facebook-spil hun leger med (jeg spiller ikke selv, så begrænset hvilke yderligere info jeg har)
Avatar billede Magnus71 Nybegynder
11. april 2012 - 20:38 #6
#4 - nej det er ikke internettet, da der kan være andre faner hvor siden ikke er frosset.
11. april 2012 - 20:52 #7
Ref #5: Opret din egen 'tråd' - så får du fidusen...
Avatar billede Magnus71 Nybegynder
11. april 2012 - 20:59 #8
Har kun oplevet problemet på to hjemmesider. Facebook og så min teoriundervisningsside til kørekort :)
Avatar billede Calle5463 Forsker
11. april 2012 - 21:04 #9
#7: FF ? :-) Jeg skal lige overveje om hun har fortjent det :-D
Avatar billede Magnus71 Nybegynder
27. august 2012 - 11:02 #10
:)