Avatar billede seht131 Nybegynder
09. april 2012 - 13:00 Der er 4 kommentarer

Begrænset eller ingen adgang - hele netværket

For 2 dages siden, begyndte mit internet på, pludeligt at skifte til begrænset eller ingen adgang. Ingen af vores computere kan gå på internettet når dette sker. Hvis vi tænder og slukker routeren, virker internettet som regel 10-20 min, inden det igen går i "begrænset eller ingen adgang". Routeren selv, er ret gammel, men har fungeret fint i mange år uden problemer.

Hjælp! :(

PS: har prøvet at reparerer netværket via windows, som ikke ser ud til at fungere
Avatar billede sadolin1978 Novice
09. april 2012 - 13:05 #1
er det kablet eller trådløst ??
er det når der kun er en på eller når der er flere på ??
Avatar billede seht131 Nybegynder
09. april 2012 - 13:09 #2
Vi har 2 trådløse og 1 kablet, den kablede bliver også påvirket af problemet. Det kan ske selv om kun en person er på netværket
Avatar billede jensenjs Juniormester
09. april 2012 - 13:24 #3
Kan computerne se hinanden på LAN
Avatar billede sadolin1978 Novice
09. april 2012 - 13:42 #4
hvad er det for en router ?
har du mulighed for at prøve med en anden ?