Avatar billede ranni Forsker
05. april 2012 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Burnprogram der ikke bestemmer rækkefølge.

Hej.
Jeg er ved at sammensætte musik til en hyggeaften. Jeg sorterer møjsommeligt i mappen rækkefølgen ved bl.a. numre.
Ved flytning til Nero, Ashampoo eller Win foretager brænderprogrammerne så en helt anden sortering ? ? ?
Kan nogen af jer anbefale et program, der brænder rækkefølgen fra mappen. ????????????
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2012 - 18:35 #1
Avatar billede ranni Forsker
05. april 2012 - 19:50 #2
Hej claes
Det ser ud til at være det, jeg har søgt.
Nu vil jeg prøve at sortere i de 185 numre, jeg vil brænde på en DVD ( jeg vil ikke skifte skiver, mens gæsterne skåler)

CLAES !!!tak for tippet . VIL DU SENDE ET SVAR.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2012 - 20:22 #3
ok - og, jeg er ikke selv til apple - men der er altså nogle få ting, som de kan...