Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
30. marts 2012 - 17:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

exe filer

Findes der et program der kan konvertere en hvilkensomhelst fil (program/script) til en exe fil?
Hvis der gør, vil jeg gerne have navnet på det...

Jeg har fundet en der kan konvertere batchfiler til exe, men vil gerne have en der kan hele pakken... altså vbs til exe, osv...
30. marts 2012 - 17:32 #1
Psssst: Som du har fået at vide før ->

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mikkel4229 - Point ude: 330 du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på / lukker dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du har vel fået en del automatiske rykker E-mail om dette ?

Det virker 'negativt' med disse "Point ude: 330 " - og så 'gider' vi ikke hjælpe dig ...

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
30. marts 2012 - 17:36 #2
Hvordan lukker jeg spørgsmålene?
Skriver et eller andet i kommentarerne, og accepterer det som  svar?
30. marts 2012 - 17:42 #3
(I flere af dem har du slet ikke vendt tilbage ???)

Nærlæs ->
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
30. marts 2012 - 19:52 #4
Tilfreds?
Avatar billede pstidsen Novice
30. marts 2012 - 19:56 #5
Hvorfor lukker du tråden? Nu er der da slet ingen der vil hjælpe dig...
Avatar billede pstidsen Novice
30. marts 2012 - 19:57 #6
Du kan jo lukket en masse tråde hvor der var BRUGBARE svar! Så skal DE jo have points og IKKE dig selv!! Om igen!