Avatar billede cbedb Mester
29. marts 2012 - 16:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hentning af mail

I et tidligere indlæg skrev jeg at jeg havde slettet alle pst. filer og så ville utlook ikke starte, jeg har slette Outlook og installeret det igen. Når jeg vil hente mail henter den 167 der er fra sidste år, ikke alle de nye, web10 siger at de godt kan, så det må være her. Jer har prøvet med Thunderbird med samme resultat. Jeg har så prøvet fra den bærbare den gør det samme. Er det en indstilling på mine pc'er?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2012 - 18:04 #1
gå ind på web10's webmail, og tjek, at der ikke ligger noget gums på din konto. Nogle gange kan en enkelt stor mail blokere for de efterfølgende.
Da du kan se datoen på den sidste, du kan få ned, så skal du i webmail tjekke dem, der kommer umiddelbart lige efter den dato/tid.
Avatar billede cbedb Mester
29. marts 2012 - 18:49 #2
Der lå en masse i webmail, jeg har slettet alt, men uden held.
Jeg har sat den til at forwarde til en googlekonto, det gør den fint, men ikke i Outlook.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2012 - 19:22 #3
har du et maks på outlook - sidst jeg brugte det var der en grænse på 2(noget) - og man skulle via indstillinger sige, at den skulle tillade/bruge store filer - og så var der fri plads.
Dengang var det vistnok et sted i 'filer' menuen.
Avatar billede cbedb Mester
29. marts 2012 - 20:44 #4
Der er ikke noget max, jeg har prøvet Thunderbird mailprogram, det er det samme
Avatar billede claes57 Ekspert
30. marts 2012 - 08:25 #5
hør web10 ad, om du er flyttet over på en anden server på det tidspunkt, hvor din mail stopper?
Avatar billede cbedb Mester
13. maj 2012 - 07:09 #6
-