Avatar billede hugopedersen Nybegynder
28. marts 2012 - 09:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DevExpress på dansk

Nogen der ved om der findes en dansk .ini fil til DevExpress VCL?

Jeg er selv gået igang med at oversætte, men hvis den allerede findes er det jo lidt tosset.
Jeg har ikke kunnet finde noget på nettet om det
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. marts 2012 - 15:08 #1
hvorfor spørger du ikke bare i deres forum :-)
http://community.devexpress.com/forums/default.aspx?GroupID=17
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. marts 2012 - 15:09 #2
arrgg SORRY

kan jeg se du også har gjort sorry
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
28. marts 2012 - 17:10 #3
:-)

Jeg leder alle steder - det er et stort stykke arbejde selv at gøre det, men jeg er gået igang med det vigtigste (grid og printingsystem)
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. marts 2012 - 17:51 #4
ved du om det er muligt at bruge TcxLocalizer til 'alm vcl komponenter' f.eks. TLabel?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
28. marts 2012 - 19:14 #5
Hvis du mener Caption på din label, så både og.
Det kræver at du bruger en resourcestring som du så definerer i cxLocalizeEditor og så bruger den .pas fil der kommer ud af det.
Og det har jeg ikke fået til at fungere endnu :-)
Men måden hvor DevExpress gør det på er suveræn og jeg har ikke set andre der gør det lige så nemt på deres komponenter. Men til den pris kan man vel også forvente lidt ekstra.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
02. april 2012 - 21:01 #6
Er kommet så langt med selv at oversætte at jeg anser spørgsmålet for uinteressant (har fået delen med custom resourcestrings til ikke DevExpress ting til at virke også)