Avatar billede fjendsbodk Nybegynder
27. marts 2012 - 21:42 Der er 1 kommentar

"streame fotos på iPad"

Er det muligt at "streame" ens fotos over wifi til sin IPad uden at skulle overføre dem til den. Det skal skal siges at det er fra en windows 7 pc, og jeg ikke har nogen NAS.
Avatar billede pstidsen Novice
27. marts 2012 - 22:15 #1
HOV HOV! Du har vist glemt at lukke nogle af dine gamle spørgsmål. Du har nogle helt tilbage fra 2008! http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/fjendsbodk

Læs faq: www.eksperten.dk/faq

Når du har lukket de gamle kan vi komme videre med løsning af dit problem.