Avatar billede orelius Nybegynder
26. marts 2012 - 20:48 Der er 4 kommentarer

flytte mail til ipad

Er det muligt at flytte alle mail i alle mappe fra Microsoft outlook local (ikke exchange) til Ipad - er det muligt ?
Avatar billede pstidsen Novice
26. marts 2012 - 21:58 #1
Ja det er det. Du får lige løsningen senere da husets iPad ikke er hjemme pt.

Tjen 0 point, hvorfor?
Avatar billede pstidsen Novice
26. marts 2012 - 22:18 #2
Avatar billede orelius Nybegynder
27. marts 2012 - 08:47 #3
Hej

Øh undskyld. Ved ikke helt hvordan det foregår med point.

Mit første spørgsmål her inde !
Avatar billede pstidsen Novice
27. marts 2012 - 09:35 #4
Det er nu nummer to, men det er en anden sag...

Når man opretter et spørgsmål er den som standard sat til 30 point. Du har så rettet det til 0. Man kan give mellem 0 og 200 point alt efter hvor svært og vigtigt spørgsmålet er. Dog er det fedtet at give 0 point.

Hjalp #2 på spørgsmålet?

PS: Du skal IKKE selv lægge svar. Det er "til løsninger og pointgivning" som der står!

Læs faq: www.eksperten.dk/faq