Avatar billede fstenbergp Nybegynder
24. marts 2012 - 23:54 Der er 5 kommentarer

Disk boot failure, insert system disk and press enter

Hej Eksperten.

Jeg har min egen selvbygget PC og får den error som jeg har skrevet i titlen, hver gang jeg start min computer.

Jeg er dog rimeligt sikker på, at jeg ved hvad der er skyld i dette, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg fikser det.
Det startede ud med, at jeg konstant havde problemer og fik errors, derfor ville jeg formatere min computer. Da min recovery disk ikke rigtigt gad at virke prøvede jeg at bruge Killdisk, hvilket jeg ikke skulle have gjort.
Jeg brugte Killdisk på C: drevet og det resulterede i den elskede "blue screen of death".
Nu får jeg som sagt erroren og har stærkt brug for hjælp!

-Al form for hjælp ville være godt!
25. marts 2012 - 09:32 #1
Øhhh... Selvfølgelig vil du få [Disk boot failure, insert system disk and press enter] efter du har brugt KILLDISK ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede fstenbergp Nybegynder
25. marts 2012 - 10:24 #2
Windows 7 :)
25. marts 2012 - 10:37 #3
... som sagt - når du har kørt den mindste smule af KILLDISK så er PC'en TOM TOM TOM ...

Så du skal 100% forfra med din ORIGINAL WIN7 DVD ...
Avatar billede fstenbergp Nybegynder
25. marts 2012 - 11:36 #4
SOLVED

Har prøvet at installere min originale win7 dvd lige fra starten af, men fandt så ud af at mit CD-drev ikke fungerede.
Jeg havde dog et andet og nu køre det hele igen.
25. marts 2012 - 12:02 #5
OK - husk alle opdateringer fra WindowsUpdate ...

---

Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dit eget [svar] ...