Avatar billede request Nybegynder
23. marts 2012 - 20:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Windows Live Mail

Da jeg har installeret Windows 7 vil jeg prøve Live Mail i stedet for Outlook 2003. Men det er åbenbart mere besværligt end jeg regnede med.

1. Hvordan får jeg min backup af Outlook/pst fil over i Live Mail, så jeg ikke mister e-mails og kalender ...?

2. Jeg har sat den første konto op i Live Mail. Det skulle jeg have ventet med. Nu har den nemlig hentet e-mails der lå og ventede. Hvordan beholder jeg dem, når jeg importere fra Outlook?

3. I Live Mail er der en lille kalender i øverste højre hjørne. Den vil jeg om muligt meget gerne have flyttet over i venstre side, da der er alt for lidt plads til læseruden (jeg bryder mig ikke om muligheden for små ikoner i en tynd bjælke til venstre).

Håber nogen vil hjælpe selv om der kun er udlovet 30 point. Jeg bliver nød til at oprette andre tråde om andre ting også, da der er mere jeg ikke kan finde ud af eller forstå.
Avatar billede pstidsen Novice
23. marts 2012 - 21:11 #1
Start med at kigge på: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/request

Så kan vi komme videre til noget hjælp ;-)
Avatar billede request Nybegynder
23. marts 2012 - 21:17 #2
Jeg syntes du er grov. To af spørgsmålene er _netop_ oprettet. Af de resterende er der nogle der står standby. Og endelig noget som jeg ikke helt har fundet ud af hvad jeg skal gøre med. Der er intet der i almindelighed tyder på at jeg ikke lukekr mine spørgsmål. INGEN vil blive snydt!!

Hvis du ikke vil hjælpe kan du bare lade være.
Avatar billede request Nybegynder
23. marts 2012 - 21:19 #3
Når vi trækker de to fra jeg _netop_ har oprettet, er der sølle fire tilbage. Altså fire drejer det sig om. Jeg kan ikke se der er grund til nogen som helst bekymring. Jeg er faktisk virkelig sur!

Andre der vil hjælpe?
Avatar billede pstidsen Novice
23. marts 2012 - 21:57 #4
Tråde der har lagt stille i 1 uge+ kan du normalt godt regne som "døde"-

2. Google er din: http://lmgtfy.com/?q=import+pst+file+into+windows+live+mail

3. Det kan man ikke.
Avatar billede request Nybegynder
23. marts 2012 - 22:09 #5
Nu har jeg "ryddet op" som du gerne vil have. der var _meget lidt_ jeg kunne gøre. Jeg har fjernet et spørgsmål som var besvaret OG godkendt. Og så har jeg lukket et som der ingen svar var kommet på.

Dermed er der 5 tilbage. Et der står i venteposition (der er nogen som holder øje med det!), et der er fire dage gammelt (og ikke løst). Og så (foreløbig) 3 jeg har oprettet i dag.

Ved ikke om du stadig syntes der var grund til at tage på vej?
Avatar billede pstidsen Novice
23. marts 2012 - 22:12 #6
270 points lyder af meget når du kun har 120 point.. Men okay når man ser nærmere på det, så er der nok ikke så meget at gøre, som det så ud til..
Avatar billede request Nybegynder
23. marts 2012 - 22:14 #7
Nogen der kan hjælpe med denne:

Jeg har sat den første konto op i Live Mail. Det skulle jeg have ventet med. Nu har den nemlig hentet e-mails der lå og ventede. Hvordan beholder jeg dem, når jeg importere fra Outlook?
Avatar billede request Nybegynder
23. marts 2012 - 23:17 #8
Nå, så må jeg bare sende dem til en postkasse på nettet og bagefter sende dem tilbage ige, når jeg har importeret pst.
Avatar billede request Nybegynder
23. marts 2012 - 23:44 #9
Jeg kan ikke finde ud af det med at få den pst fil over i Live Mail. Forstår ikke de forklaringer på engelsk.
Avatar billede request Nybegynder
24. marts 2012 - 03:21 #10
Live Mail er skrottet.
Avatar billede request Nybegynder
24. marts 2012 - 03:21 #11
Lukket.