Avatar billede max-payne Nybegynder
22. marts 2012 - 00:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan DVD

Hvordan laver jeg en DVD.
Jeg er ikke så god til engelsk, så,...
For rigtig god hjælp og forklaring giver jeg max point og gerne X antal kroner.
Såfremt der skal indvolveres x antal kroner, for et få et rigtigt godt svar. Vil jeg lade De brugere som lægger svar afgøre hvil svar jeg skal godtage.
Så er der ikke nogen som bliver overset.
Avatar billede max-payne Nybegynder
22. marts 2012 - 00:32 #1
hvil svar = hvilke svar
Avatar billede kjeldsted Novice
22. marts 2012 - 02:07 #2
Altså, laver DVD som i.... Hvordan?

Har du et filmklip liggende på din computer du skal have ned på en DVD, skal du ligge nogle data ned på en DVD, skal du have optaget noget fra TV'et, skal du have spillet en VHS over på en DVD.

Kort sagt, fortæl hvad det er du gerne vil.
Avatar billede max-payne Nybegynder
23. marts 2012 - 20:00 #3
Jeg har lidt forskælling fil-formater jeg ønsker at lave om til DVD.
Men det er for det meste mp4, mpg, mpeg, avi, mkv, TS, M2TS.
Det er forskælling ting som ligger på min HD.
Eksempelvis formel 1 2007-8 (ikke i HD).
Avatar billede max-payne Nybegynder
23. marts 2012 - 20:48 #4
skal du have spillet en VHS over på en DVD.
Ja,... jeg har 35 video bånd som jeg rigtig gerne vil have på DVD.
Men desværre er jeg lidt (meget) langsom.
For et pa år siden kun man i Føtex, Fakta, El-Giganten og 100 andre steder købe en Combi VHS/DVD maskine. Flere af disse gav mulighed for at overspille VHS til DVD og omvendt.
Men nu om dage syntes jeg det er svært at finde sådan en Combi VHS/DVD maskine.
Avatar billede thegenni Praktikant
01. april 2012 - 13:13 #5
Jeg købte for et par år siden en konverter, som man tilslutter videomaskinen og derefter compuiteren. Denne laver VHS filene om til AVI. Derefter kan du lave en dvd med disse file.

Alternativ kender jeg dette lille firma som kan tilbyde det: http://www.dincomputerhjaelp.dk/main/vhs-til-dvd

ANyway, den konverter kan man nu købe i bilka til omkring 240 kr. og det fungerer bare! så hvis i ikke kan finde sådan en combimaskine, så er dette et godt produkt!
Avatar billede max-payne Nybegynder
07. april 2012 - 19:50 #6
Mange gode ide'er og forslag.
Men ingen til hvordan jeg laver en DVD

SPM lukkes