Avatar billede snask Nybegynder
20. marts 2012 - 21:19 Der er 1 kommentar

Live mail og gemme møde invitationer

hej

Min nabo havde en outlook hvor han ind imellem modtog invitationer til møder...

mener der var en knap han kunne klikke og så røg aftalen i hans kalender.

Men nu har han live mail og modtager disse indkaldelser.
Men der er ikke nogen knap eller noget der kan gemme den.

er der en eller anden funktion i live mail man skal slå til?

det er lidt svært som 3 person at forklare, men hvis jeg skal dykke dybere i det så gør jeg det gerne.

men måske er det nemmere at jeg først får en forståelse for hvad der er muligt..

Jeg har prøvet at google men synes ikke jeg har ramt noget brugbart.
Nok også fordi jeg ikke helt ved hvad jeg skal lede efter.
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. marts 2012 - 22:00 #1
Det du omtaler er en funktion i MS-Outlook, som er betinget af, at du modtager en mødeindkaldelse, afsendt fra outlook, og gemt i outlook. Dette kræver altså, at du har outlook installeret på modtagermaskinen.
Det ønskede ville kræve, at der var udviklet integration mellem Windows Live Mail og MS-Outlook.
Den første er en gratis applikation, den anden er et købt produkt.
Så desværre, er svaret på dit spørgsmål et nej.
/ptj_11