Avatar billede Titanic15 Praktikant
19. marts 2012 - 18:42 Der er 1 løsning

Canon Ip5200R

Hejsa eksperter.

Jeg har denne model printer, men når jeg printer på cder eller dvder, så tager det Ca. 10 minuter før den ville printe på cderne eller dcderne, købt via nettet i Tyskland.

Hvad kan der være galt med printeren, den kan uden problemer printe på papir endag på begge sider, uden at vende papiret selv

Det gør printeren for en når man vælger det i printer instillingerne.

Canon syntes jeg er det bedste mærke, men er de ikke også de eneste der kan printe på cder og dvder. ??

Ang. Printerpatronerne: Så har jeg tidligere købt kopier, men de duer slet ikke, jeg har isat printkort over i nye blæk patroner, men virker ikke alligevel.

Titanic15
Avatar billede Titanic15 Praktikant
30. maj 2012 - 00:15 #1
svar

Nu har jeg sat min trådløse printer til usb som den også kan.
nu virker dvd udskrivningen igen til mine billeder.
på dvder og cder