Avatar billede tobrukDk Novice
18. marts 2012 - 22:53 Der er 1 løsning

VIl ikke gøre inset færdig?!?!

Hej

jeg er i gang med at programmer hvor man opret bruger og det er sådan at lige nu der vil den overhovedet ikke ligge tingene inde på database. da den bliver ved med at komme frem med fejl. og jeg kan overhovedet ikke se hvad det skulle være. i går virker det og i dag virker det ikke.. :s mørkeligt da.

    <?php
    if(!empty($_POST))
    {
    $email = mysql_real_escape_string($_POST["email"]);
    $password = mysql_real_escape_string($_POST["password"]);
    $gentag = mysql_real_escape_string($_POST["gentag"]);
    $djnavn = mysql_real_escape_string($_POST["djnavn"]);
    $profiltekst = mysql_real_escape_string($_POST["profiltekst"]);
    $facebook = mysql_real_escape_string($_POST["facebook"]);
    $club = mysql_real_escape_string($_POST["club"]);
    $booking = mysql_real_escape_string($_POST["booking"]);
    $hemmelig = mysql_real_escape_string($_POST["hemmelig"]);
    $pris = mysql_real_escape_string($_POST["pris"]);
    $billedefilnavn = null;
    include("include/class.upload.php");
    $handle = new Upload($_FILES['file']);
    if($handle->uploaded){
    //lidt mere store billeder
    $handle->image_resize = true;
    $handle->image_ratio_y = true;
    $handle->image_x = 220;
    $handle->Process("profil/big_img");
    //til profil billede lign..
    $handle->image_resize = true;
    $handle->image_ratio_crop = true;
    $handle->image_y = 75;
    $handle->image_x = 75;
    $handle->Process("profil");
    $billedefilnavn = $handle->file_dst_name;
    echo '<p>Billedet: '.$billedefilnavn.'<br></p>';
    echo "<p>Dit billede blev upload<br></p>";
    }else{
    $billedefilnavn = 'bruger_intet.png';
    }
    $bruger = mysql_query("SELECT * FROM brugere WHERE email='$email'");
    if(mysql_num_rows($bruger) > 0)
    {
    echo "<p style=\"color:#f00;\">Email er optaget, Prøve igen</p>";
    }
    else
    {
    $errors = array
    (
    "email" => "Husk du skal indtaste en email som brugernavn.",
    "password" => "Husk du skal indtaste et password.",
    "gentag" => "Husk de to passwordfelter skal have ens indhold og password.",
    "djnavn" => "Husk at indsæt Djnavn.",
    "profiltekst" => "Husk at tilføj noget profil tekst.",
    "facebook" => "Husk at tilføj ritgit facebook.",
    "booking" => "Husk Booking Email.",
    "hemmelig" => "Husk hemmelig kode ord.",
    "pris" => "Husk en pris.",
    "club" => "Husk club sted."
    );
    if(!empty($pris))
    {
    unset($errors["pris"]);
    }
    if(!empty($club))
    {
    unset($errors["club"]);
    }
    if(!empty($email))
    {
    unset($errors["email"]);
    }
    if(!empty($password))
    {
    unset($errors["password"]);
    }
    if(!empty($gentag) && $gentag == $password)
    {
    unset($errors["gentag"]);
    }
    if(!empty($djnavn))
    {
    unset($errors["djnavn"]);
    }
    if(!empty($profiltekst))
    {
    unset($errors["profiltekst"]);
    }
    if(!empty($facebook))
    {
    unset($errors["facebook"]);
    }
    if(!empty($booking))
    {
    unset($errors["booking"]);
    }
    if(!empty($hemmelig))
    {
    unset($errors["hemmelig"]);
    }
    if(empty($errors))
    {
    $password = sha1($password);
    $insert = mysql_query("INSERT INTO brugere (email,password,profilbillede,djnavn,profiltekst,facebook,,club,pris,booking,hemmelig)
    VALUES ('$email', '$password','$billedefilnavn','$djnavn','$profiltekst','$facebook','$club','$pris','$booking','$hemmelig')");
    if(!$insert)
    {
    die("<p>Der skete en fejl. Kontakt os</p>");
    }
    else
    {
    header('Location: index.php');
    }
    else
    {
    echo "<div id=\"box\"><h4>HUSK DET HER!!</h4><ul><li>" . implode("</li><li>", $errors) . "</li></ul></div>";
    }
    ?>
    <form action="" method="post" enctype="multipart/form-data">
    <input type="email" name="email" placeholder="Email Adresse" id="brugerinfomation">
    <br>
    <input type="password" name="password" placeholder="Adgangskode" id="brugerinfomation">
    <br>
    <input type="password" name="gentag" placeholder="Gentag Adgangskode" id="brugerinfomation">
    <br>
    <h3>Privat Infomation Indhold</h3>
    <input type="text" name="djnavn" placeholder="Djnavn" id="brugerinfomation">
    <br>
    <input type="text" name="club" placeholder="Club steder" id="brugerinfomation">
    <br>
    <input type="text" name="pris" placeholder="Pris" id="brugerinfomation">
    <br>
    <input type="text" name="booking" placeholder="Booking email" id="brugerinfomation">
    <br>
    <input type="text" name="facebook" placeholder="Facebook Fan side" id="brugerinfomation">
    <br>
    <h3>Profil Tekst</h3>
    <textarea name="profiltekst" style="width:605px; height:155px;"></textarea><br />
    <input type="file" name="file"><br>
    <input type="text" name="hemmelig" placeholder="Hemmelig kodeord" id="brugerinfomation">
    <br>
    <input type="submit" value="Godkendt Profil">
    <script>
    $(function(){
    $('#box').hide().fadeIn(3000);
    });
    </script>
    </form>

Den bliver ved med at komme frem og sige en fejl som er

Der skete en fejl. Kontakt os

den går ikke videre eller lign hvad har jeg gøre galt siden det ikke vil som jeg gerne vil have den til :) ???
Avatar billede tobrukDk Novice
18. marts 2012 - 23:04 #1
t,facebook,,club,pris,b

jeg har dobbelt ,,