Avatar billede okf2000 Praktikant
15. marts 2012 - 11:36 Der er 1 løsning

koloner med data til deling mellen brugerne

Kan i ikke hjælpe mig med et lille problem.
Jeg er igang med at bruge offenlige mappe til en dele af nogen dokumenter.
og jeg kunne godt tænke med at bruge nogen koloner til at vise bl.a. gruppe nr. ud til alle brugerne.
men kan ikke lige finde ud af hvordan jeg skal kunne gøre det, bruger i forvejen kategroie til nogen andet indeling af data i de offenlige mapper.

Otto Algreen
Avatar billede okf2000 Praktikant
26. april 2012 - 13:22 #1
Lukket