Avatar billede lemme Nybegynder
14. marts 2012 - 14:34 Der er 2 kommentarer

Påmindelse i excel 2003

Jeg er i gang med en forskningsundersøgelse og skal foretage forskellige undersøgelser af patienter. Jeg har derfor brug for, at få excel 2003 til at markere et cpr.nr, eksempelvis 30 dage efter jeg har indtastet dennes oplysninger. Nogen der har erfaring med dette?

mvh Klaus
Avatar billede NCG Novice
14. marts 2012 - 15:34 #1
Hvis du i dit ark har en dato for hvornår oplysningerne er indtastet, så kan der benyttes betinget formatering med en simpel formel.
Avatar billede supertekst Ekspert
14. marts 2012 - 17:39 #2
Hvor mange patienter er der tale om?
Vil Excelfilen blive åbnet dagligt?

Der er flere muligheder via VBA.

og så velkommen til Eksperten..