Avatar billede poisen1087 Nybegynder
12. marts 2012 - 15:31 Der er 9 kommentarer

Udvikle Iphone App

Er der nogen herinde der ved hvor man kan få udviklet sit eget iphone app.
Eller selv kan udvikle et.
Mangler et app der kan udskrive nyheder fra evt. en facebook side.
Hvor meget vil det koste?
Er det muligt at lave selv, hvis man har forstand på programmering.
Hvad sprog kodes det i?
-
Fyr løs!
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. marts 2012 - 15:55 #1
Det mest almindelige, er at udvikle i Objective-C og man kan sagtens selv programmere en app, hvis man har programmeret før. Den applikation du søger, koster 2453,32 kr at udvikle.
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
12. marts 2012 - 16:00 #2
Kender du nogen der kan udvikle app'et til den pris. Eller kan du selv :) ?
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
12. marts 2012 - 16:20 #3
Det er fordi er igang med at arrangere et lan event i roskilde. Og ville gerne have at man kunne holde sig opdateret på sin iphone.
www.facebook.com/icyqon

Tjek det ud og meget gerne like :D
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. marts 2012 - 16:20 #4
Prisen var en joke. Du kan muligt få en pris med den "beskrivelse".
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
12. marts 2012 - 16:44 #5
Haha trolled ;D
Avatar billede pstidsen Novice
12. marts 2012 - 17:00 #6
Mener du udskrive udskrive på papir eller bare "udskrive" i app'en?

Hvis du mener udskive udskrive på papir så drop det. Det kræver en printer fra Apple hvilket meget få har..
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
12. marts 2012 - 17:40 #7
Det er ikke troll time mere ;)
Jeg mener self. udskrive i app'en xD
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2012 - 22:23 #8
Hvis du skal have lavet din app ude i byen, vil jeg tro det koster minimum 10 gange så meget som nævnt i #1.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2012 - 22:37 #9
iPhone apps laves normalt i Xcode på en Mac computer, og det koster $99 om året at gøre din app tilgængelig på App Store. Og det kan tage en uge eller to før de godkender din app. Så selvom du får den lavet gratis, vil det koste dig $99 om året at have app'en på App Store (og alt det bøvl du får med at oprette dig).