Avatar billede Breuning90 Nybegynder
12. marts 2012 - 13:36 Der er 5 kommentarer

Computerne kan ikke finde hinanden, hjælp!?

Hej!

Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori, - sorry hvis det skulle have været en anden :) ..

Min kæreste og jeg prøvede at spille et spil sammen men nu vil computerne ikke finde hinanden, hjælp !?

Vi har spillet sammen mange gange før, det er et stykke tid siden nu. Vi har deaktiveret firewall, norton og dobbeltjekket det mange gange nu. Men de kan bare ikke finde hinanden. Hvad skal vi gøre?

Vi har Windows Vista og vi skulle spille Hereos 4 ..
Håber I kan hjælpe os (: ..

Mange Hilsner
Louise
Avatar billede 220661 Ekspert
12. marts 2012 - 16:03 #1
Hej Louise og velkommen til.
Prøv at kontrollere i er i samme arbejdsgruppe.
Den kan hedde forskelligt efter styresystem.
Mener at Vista og Win 7 hedder Workgroup, og Xp hedder Mshome som standard.
Avatar billede Breuning90 Nybegynder
12. marts 2012 - 19:32 #2
Hej !
Mange tak (:
Hmm, ja der blev jeg så lige smidt lidt af ;b ..
Jeg prøvede og skrive Workgroup i søgefeltet ved start men der kom ikke noget frem, er det noget jeg skal finde i spillet eller er jeg helt ved siden af? (: ..

Mange Hilsner
Louise
Avatar billede 220661 Ekspert
12. marts 2012 - 19:38 #3
Sidder ved xp her, men har fundet dette:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Join-or-create-a-workgroup
Bruger i denne guide burde i finde ud af om i er på samme arbejdsgruppe.
Avatar billede Breuning90 Nybegynder
13. marts 2012 - 09:53 #4
jeg oprettede en arbejdsgruppe og min kæreste tilføjede sig ind i den. Men vi kan stadig ikke finde hinanden, vi har prøvet både Heroes og Diablo, men den kan stadig ikke.. ?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2012 - 16:29 #5
Har i kontrolleret routerens indstillinger?
Evt resat den.