Avatar billede NikolajNHolm Nybegynder
08. marts 2012 - 16:53 Der er 2 kommentarer

Har brug for hjælp til valg af (gaming)-laptop

Hej eksperten, dette er mit første indlæg nogensinde.
Kort sagt er jeg træt af min gamle LG-r700 da den kører utrolig langsomt. Min mor købte for nylig en acer aspire 5750G, og den kører League of Legends i fuld grafik på 60 fps.
Jeg er fristet til at købe den, da den koster 4800 kr. her: http://www.computersalg.dk/produkt/841790?varenummer=841790&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner.

Men ville lige høre jer om der var andre, billigere alternativer. Jeg er villig til at bruge 5000 kr. men ikke derover. Den skal bare kunne køre de fleste spil, men primært LoL.
Avatar billede kimtheman Novice
08. marts 2012 - 17:57 #1
Tag en af disse:
http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=6303609;5514099;5846464;6437642

De har alle bedre grafikkort end den du linker til. Som har et kort i class 3 som du kan se her. Samt de har alle også en I5 processor:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-610M.63759.0.html

Alle de andre har et i Class 2. Og Asus modellen med GT 550M ligger i toppen af Class 2 med denne har så kun en 14 tommer skærm.

Jeg havde nok valgt Acer eller Toshiba modellen
Avatar billede Alexanderw Nybegynder
08. marts 2012 - 20:22 #2
Hvis du skal bruge den til gaming, så lad være med at købe en laptop, da du højst sandsynligt hellere ville have en 120hz skærm senere hen, og du kan ikke få en 120hz skærm hvis du bruger laptop.