Avatar billede maxrandom Nybegynder
06. marts 2012 - 22:09 Der er 1 kommentar

Problem med 100/100

Jeg er så heldig at jeg bor et sted der udbyder parknet så jeg får 100/100, det har virket rigtigt godt i noget tid (hvor jeg har kunne downloade ting med op til 12mbs) og hvor speedtest har sagt at det var omrking 90/90 i realiteten.

Men her på det sidste har det begyndt at opføre sig underligt, hvis jeg har internet kablet i computeren uden router så siger speedtest at det er 9/9 og kan også max downloade ting med 1mbs, hvis jeg bruger min router så siger speedtest at det er 60/60.

Jeg tror at problemet opstod da jeg rensede min computer for strøm, men jeg er ikke sikker. Jeg havde en tekniker ude og kigge på mit internet og han konkluderede at forbindelsen var fin og det måtte være noget med min computer.

Håber der er nogen derude der kan havde en idé til hvad jeg kan gøre :)
Avatar billede maxrandom Nybegynder
06. marts 2012 - 22:10 #1
Forresten jeg bruger windows 7 hvis det skulle være til noget hjælp