Avatar billede Go-blogging Nybegynder
05. marts 2012 - 17:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger Dygtig Programmør

Jeg søger en Dygtig Programmør/WebProgrammør der Ved Hvad han Laver når det handler om Kodning af Hjemmesider Til et nyt projekt jeg har gang i men Hvor mine Kode Egenskaber ikke Helt rækker Har dog lavet hjemmesiden så godt som det nu kunne gøre med Wordpress men vil gerne have det gjort ordenligt og som Jeg plejer at sige kan man kun gøre det ordentligt med kode Det gør heller ikke noget hvis du ved noget om SEO der ved jeg dog selv en del Men altså du kan Tjekkesiden ud og Få en ide af hvad det handler om her

http://go-blogging.com/

Du kan kontakte mig for mere info her

Go-blogging@hotmail.com

Og Undskyld Hvis Jeg Posted det her et forkert sted..
Avatar billede pstidsen Novice
05. marts 2012 - 18:16 #1
Skriv gerne et budget og hvilke sprog du regner med programøreren skal kunne.

PS: Jeg kan IKKE klare opgaven!
Avatar billede arne_v Ekspert
05. marts 2012 - 18:48 #2
web site er baseret paa WordPress og PHP
Avatar billede Go-blogging Nybegynder
05. marts 2012 - 19:20 #3
Tak for Jeres Indlæg Begge to :) Tråden er lukket har fundet hvad jeg søgte..
Avatar billede pstidsen Novice
05. marts 2012 - 19:27 #4
Nej den er ikke lukket :)

Smid et Svar selv og accepter det. SÅ er det lukket ;)
Avatar billede Go-blogging Nybegynder
06. marts 2012 - 18:08 #5
Hehe Mange Tak!:)