Avatar billede finb Ekspert
02. marts 2012 - 08:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Avast gen-registrer, re-register

Min Avast er udløbet, men selv om jeg følger proceduren for gen-registrering, sker der intet.
Hvordan gør man ?
Tak finb
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. marts 2012 - 10:23 #1
Afinstaller avast og installer noget ordentligt istedet, som f.eks Ad-Aware. Det er bedre og har real-time protection, og er tilmed gratis. Ellers kontakt Avast med købsbevis så bør de kunne give dig en ny registreringsnøgle.
Avatar billede finb Ekspert
02. marts 2012 - 23:46 #2
Afinstallerer man via Kontrolpanel ?
hardwareguy, send svar og få point !
Mvh finb
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. marts 2012 - 12:16 #3
Du afinstallere Avast via kontrolpanel> tilføj/fjern programmer.