Avatar billede Gambefinn Nybegynder
01. marts 2012 - 19:12 Der er 9 kommentarer

sendt post er tømt og fyldes ikke mere

Pludselig er alle mine sendte mails forsvundet fra boksen "sendt post", og dem jeg nu sender dukker heller ikke op i boksen.
Men hvis jeg i alle postemner, finder jeg dem, så de må altså gemme sig et eller andet sted, men hvor?
Venlig hilsen
Gambefinn
Avatar billede Bauz Nybegynder
01. marts 2012 - 19:47 #1
Hvad version af Outlook har du

Er du muligvis kommet til at trykke på det lille - som minimere dem alle dvs hvis du trykker på + oppe i venstre hjørne af sendt post
Avatar billede Gambefinn Nybegynder
02. marts 2012 - 09:34 #2
Tak for svaret.
Jeg har office 2007
Nej, jeg har ikke trykket på -
"sendt post" er der stadigvæk, men den er tom, og de nye mails, jeg sender dukker ikke op i den
Avatar billede Bauz Nybegynder
02. marts 2012 - 12:07 #3
Prøv følgende

Funktioner -  Indstillinger - Under Email  vælge Emalil indstillinger og se om du gemmer kopier af sendt post
Avatar billede Gambefinn Nybegynder
02. marts 2012 - 12:17 #4
Ja, den er hakket af. Det er det, jeg ikke kan forstå. Der er ikke blevet rettet i opsætningen og den har fungeret fint i årevis. Og som sagt findes de sendte mails et eller andet sted. Jeg kan bare ikke se dem uden at jeg søger målrettet i "alle postemner"
Avatar billede Bauz Nybegynder
02. marts 2012 - 12:27 #5
Prøv at højre klik på Sendt post mappen vælg egenskaber, vælge fanebladet adminstration ved startvisning for mappe prøv ændre den til noget andet og se om det hjælper

Ved ikke hvad det har med sagen at gøre men læste mig frem til at det hjalp andre
Avatar billede Gambefinn Nybegynder
02. marts 2012 - 12:38 #6
Tak. Desværre hjælper det ikke.
Avatar billede Bauz Nybegynder
02. marts 2012 - 12:42 #7
Bruger du mailen gennem en anden server eller hvad bruger du til mail? hotmail, gmail firma mail mm?
Avatar billede Gambefinn Nybegynder
02. marts 2012 - 13:06 #8
Nej, jeg bruger den direkte ( @pc.dk) TDC
Jeg har også en gmail adresse, som automatisk videresender.
Avatar billede Gambefinn Nybegynder
02. marts 2012 - 21:37 #9
Tak for al hjælp.
Det er lykkedes mig at lokalisere mappen, som af en eller anden grund havde holdt flyttedag.
Mange tak
Finn