Avatar billede LouisAndresa Nybegynder
28. februar 2012 - 08:44 Der er 4 kommentarer

Hvad betyder det og hvad ville det hedde på dansk

Strings mv.d
Hej,

Jeg har et par spørgsmål:

Hvad betyder og hvad ville man sige på dansk?

&Forward
&Remove
Save &as...
Open frame in new &tab

Og det samme for disse:

Create new page PH_1(in Site: PH_2)

[DESCRIPTION]
// Page header of 'Create Page' that describes that the user is creating a new page in the current site. E.g., "Create new page MyCrazyPageCalledFoo (in Site:MyCrazyBlog)"

Showing posts PH_1 of PH_2.
//
// [DESCRIPTION]
// Text shown in the Recent Posts gadget describing how many posts are shown and from which Announcement page they are being drawn from. E.g., "Showing posts 1-5 of MyCrazyPageCalledFoo"
PH_1Tell me morePH_2 about Google Sites.
//
// [DESCRIPTION]
// Text beneath at the bottom of the dashboard (when the user has no sites) which links to a page where a user can learn more about Sites. E.g., "<b>Tell me more<b> about Google Sites"
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2012 - 15:09 #1
<ole>

Jeg tror, du har stillet spørgsmålet i et forkert forum. Her gives hjælp til selvhjælp i forbindelse med sproget HTML - ikke engelsk. Et godt sted at begynde er en engelsk/dansk ordbog  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede LouisAndresa Nybegynder
28. februar 2012 - 15:30 #2
Hvad bruges det til?

Kan du ikke hjælpe med det - jeg kan godt oversætte de engelske ord, men hvilket program eller hvad det er bruger eks. &forward osv
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2012 - 15:42 #3
Det kunne måske ligne nogen label tekster til en menu. Udfra teksten kunne det jo tyde på, det har noget med Google Sites at gøre
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2012 - 15:42 #4
Hvor har du det fra?