Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2012 - 11:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Banner Slideshow

Jeg skal have lavet en banner til en hjemmeside der skal stå og skifte mellem 5 billeder... men jeg vil ikke bruge Flash, da det ikke understøttes på iOS enheder....
Avatar billede juliemusen Nybegynder
22. februar 2012 - 11:34 #1
Og hvad er dit spørgsmål helt præcist. Du har bare lavet en konstatering.
Avatar billede juliemusen Nybegynder
22. februar 2012 - 11:36 #2
Iøvrigt har du seks spørgsmålet du mangler at lukke, selv en hvor folk har brugt masser af kræfter på at hjælpe dig slippe af med en virus.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2012 - 12:06 #3
Det er så lang tid siden jeg har været på her sidst... har fået lukket de tråde der skal lukkes.... sorry

Nåh - tilbage til mit problem.

Jeg har som sagt 5 billeder, dem vil jeg have til at kører i en løkke med en overgang... man kan bruge Flash som et Bannet, SlideShow... men det virker jo som sagt ikke på iOS enheder... er der andre gode NEMME måder at gøre det på? HTML5 eller hvad med et script??
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
23. februar 2012 - 14:58 #4
har du prøve at google banner rotation evt kombineret med js js banner rotation
feks http://www.eksperten.dk/spm/954456 #6
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2012 - 23:58 #5
ronols: Takker... jeg fandt en god Banner Rotator fra dit link... lægger du et svar?
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
10. marts 2012 - 23:29 #6
svar
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2012 - 18:50 #7
Tak