Avatar billede missRappe Nybegynder
21. februar 2012 - 13:20 Der er 10 kommentarer

Tilbud på at lave et program

Er der nogen herinde, som kan hjælpe mig med at lave et program, muligvis diagram, og give et tilbud?

Det jeg søger er:
Et selvstændigt program eller diagram, som evt kan bruges i photoshop.

Programmet skal bruges til at fremstille nye og egne design (mønstre) på grønlandsk perlesyning.

Jeg har ingen ide om hvordan dette kan gøres, andet end at det må kunne gøres efter en matematisk udregning, men håber meget nogen kan.

Håber der er en som har mod på en sådan opgave, og hjælper (besvarer) selvfølgeligt alt jeg kan.
Mønstre kan fremsendes, så teknikken kan ses.

Venlig hilsen
missRappe
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. februar 2012 - 13:29 #1
Er det noget privat, bliver det nok lidt for dyrt. Det lyder som noget halvkompliceret noget, op imod 50-100 000 kroners klassen.
Avatar billede missRappe Nybegynder
21. februar 2012 - 13:33 #2
Hold da op, ja det kan jeg godt se.
(ja det var til privat)

Jeg havde ellers en forestilling om at, man "bare" kunne sætte et diagram af en slags ind i photoshop og så virkede det *rødmer*

Feks ved broderi, er det rimeligt ligetil (tror jeg), da alle sting er vandrette og lodrette. ved perlesyning er det buer, hvorfor man ikke helt kan bruge samme diagram.

Øv, øv, men tak for dit svar :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. februar 2012 - 13:34 #3
Den pris er dog sat uden noget som helst belæg eller viden om dit program. Det kan være at jeg har misforstået opgaven.
Avatar billede missRappe Nybegynder
21. februar 2012 - 13:37 #4
Selvfølgelig :)

Men med det jeg har en ide om.... så hvis din forståelse omfatter millimeter papir, så er vi nogenlunde på samme spor :p

Men kan jo være at andre har et bud ;p
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. februar 2012 - 13:40 #5
Det er jo snart eksamenstid, og det lyder som en udemærket eksamensopgave ;o)
Avatar billede supertekst Ekspert
21. februar 2012 - 13:45 #6
Det lyder faktisk meget spændende - så lidt mere info må gerne fremsendes - @-adresse under mion profil. (har dog ingen erfaring med photoshop)
Avatar billede missRappe Nybegynder
21. februar 2012 - 13:55 #7
behøver slet ikke være photoshop, det kan bestemt også være noget selvstændigt :)

Er du interesseret i et billede af noget som er syet og evt en forklaring ell?
Ell er det andet info du skal bruge?
Avatar billede supertekst Ekspert
21. februar 2012 - 14:06 #8
Ja tak - gerne et billede m/forklaring og så vil der måske også være svar på:

hvordan forestiller du den selv processen med fremstilling af det nye design?
Avatar billede missRappe Nybegynder
21. februar 2012 - 14:33 #9
ok det fixer jeg lige om 2 sek :p
Avatar billede missRappe Nybegynder
21. februar 2012 - 15:16 #10
Så er der sendt en mail afsted