Avatar billede DenizBalci Nybegynder
21. februar 2012 - 12:37 Der er 3 kommentarer

port settings til ps3.

hej.

Jeg spiller pes2012. Jeg har 20mbit hastighed herhjemme. Men når jeg kobler på online er der konstant en lille firkant med signalstyrke. Den lyse konstant rød som det laveste. Har kontaktet TDC og de fortaeller mig at det er noget med port setting. Må ærlig indrømme at jeg kender intet til det så vil gerne have noget hjælp. Jeg har en TDC homebox. Nå jeg køre på kablet er forbindelsen ok. men tager jeg stikket ud kan den ikke engang klare en  afstand på 3meter.. Håber virkelig der nogen der kan hjælpe.

mvh

Deniz
Avatar billede Blandy Praktikant
21. februar 2012 - 12:43 #1
Hmm for mig vil det være mere logisk hvis det er kanalen det er galt med. Hvis de har sagt port setting, måtte de også have uddybet hvad de mente med det?
Avatar billede Blueeyez Mester
21. februar 2012 - 12:48 #2
Jeg antager at det er når du bruger ps3en trådløst og til det kan jeg kun sige at det trådløse netværkskort der er i ps3 er virkeligt elendige, derfor kan jeg kun anbefale dig at bruge kabel, nu er det os sådan at den frekvens du benytter ikke er skabt til gaming og hvis jeg ikke husker helt forkert så bruger ps3 -g forbindelse og ikke -n forbindelse som os er en ulempe (har selv haft ps3, men har så os solgt den) af bl.a. disse årsager.

Så jeg vil antage at det er der problemet ligger.
Avatar billede DonSkoD Juniormester
21. februar 2012 - 15:02 #3
Med mindre hans trådløse netværkskort er defekt, bør det bestemt ikke være der problemet ligger. Jeg har uden besvær benyttet min PS3 med trådløs forbindelse. Den benytter 802.11b/g hvilket leverer op til 54 Mbps, så med din 20 Mbit linje er det mere end rigeligt (med mindre din router er låst inde i et bly-skab eller betonklods).

Hvis jeg skulle komme med et bud, vil jeg tro at det er en indstilling på din router som skal ændres. Det kunne nemt være din wireless-indstillinger, som du skal se på - men uden routeren i hånden er det svært at give et bud.