Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2012 - 22:03 Der er 3 kommentarer

Problem med fotoalbum

På en hjemmeside basseret på et CSS system (WordPress), benytter jeg et plugin (NextGEN) som fotoalbum.

Har fået det problem, at når der klikkes på et af de der thumbnails, åbner billedet ofte på en ny side (helt hvid, hvor det så sidder oppe i venstre hjørne) i stedet for, som det er meningen, at åbne på siden man er på. Herefter må man bruge tilbageknappen...

Lyder det som et problem med plugin, eller noget der har med serveren hvor siden ligger at gøre?
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2012 - 22:49 #1
Det her behøver man vist ikke have kendskab til WordPress for at kunne besvare...
Avatar billede danco Nybegynder
20. februar 2012 - 10:51 #2
Det lyder som om der er en fejl med "target" i linket hvor du skifter billede.
jeg kender ikke den enkelte plugin men du kan evt. kigge i den HTML som browseren modtager (vis kilde) for at se om der skulle være et target="_blank" på knappen.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2012 - 03:26 #3
Sorry, det kan jeg ikke få til at give mening her.