Avatar billede Kathja Nybegynder
13. februar 2012 - 13:34 Der er 3 kommentarer

En Webdesigner søges som samarbejdspartner

Jeg søger en samarbejdspartner, som er uddannet indenfor området webdesigner eller som er i slutningen af sin uddannelse.

Projektet for dig, vil blive at få en hjemmeside designet ud fra materialer, som jeg er igangværende med, at udarbejde.

Som person er du samarbejdsvillig og tør at inddrage med holdninger samt meninger, der er til gavn for projektet.

Dette projekt tager udgangspunkt i en nutidig problemstilling som er relateret til privat økonomi og hvor formålet med projektet er, at fremstå som problemløser for mange mennesker. Mere information vil blive oplyst til en evt. samtale.

Overordnet søger jeg en dygtig Webdesigner, som skal indgå som samarbejdspartner i et team, med en programmør og jeg. Din indkomst vil være en procentdel af indtjeningen, som vi i fællesskab når til enighed om.

Jeg vil meget gerne høre lidt om hvem du er, samt jeg ønsker at modtage cv og karakterer.

Derudover ser jeg gerne at du er bosat i Syd- Midtjylland eller på Fyn.

Jeg kan kontaktes på tlf. nr. 40 68 08 08 eller på mail kkp@inspion.dk

Med venlig hilsen
Kathja Kiel Petersen
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. februar 2012 - 13:40 #1
Hej Kathja,

Jeg ringer til dig :-)

Men du er velkommen til at kigge på min hjemmeside på www.tinocordes.dk. Der er referencer og cv og en helt masse mere :-)
Avatar billede Kathja Nybegynder
17. februar 2012 - 10:55 #2
Jeg søger fortsat en dygtig webdesigner til projektet.
Avatar billede Kathja Nybegynder
21. marts 2012 - 13:51 #3
har fundet