Avatar billede dmg Nybegynder
12. februar 2012 - 21:48 Der er 1 løsning

Hjaelp til modificering af script fra dhtmlgoodies.com

Hej Experts,

Sorry bruger english keyboard.

Mangler hjaelp til at modificere JS script. Tror det ret let... Men er ik mega go til JS.

Jeg har bygget et nice inventory system og nor man udfylder f.eks. SerialNr bruger jeg nedenstoende script til at vise en suggestions box fundet paa dhtmlgoogdies.com ligesom google search function. Paa den moede kan man se om serial nummeret allerede eksistere i systemet. Men jeg har fundet ud af at folk overser dette og alligevel indsaetter allerede ekesisterende serial nummre selvom listen viser det er i systemet.

Er det muligt at modificere scriptet, saa hvis man skriver en serial nummer der er i listen laver den en alert box??

http://www.dhtmlgoodies.com/index.html?whichScript=ajax-dynamic-list

Hope someone can help...
Much much thanks!
Avatar billede dmg Nybegynder
25. juli 2012 - 23:15 #1
anybody?? lukker... hvis der er een der kender svaret please skriv saa obner jeg et nyt inlag.